RE: fix 11 PL

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 03:28:39 MET

Hi,

Dokładam 3 grosze do dyskusji o FP 11 PL. Po zainstalowanu systemu, łatki, NComm/2 i Javy 1.1.8 nie mam w klawiaturze maszynistki prawego Alt. A tym samym nawiasów kwadratowych, małpy do adresów, klamer, znaku dolara itp.

To jest konkretny APAR i proszę o FP 12 PL. Na razie po całodziennym instalowaniu i sprawdzaniu zgrzytam zębami, gdyż potrzebuję pracować a nie instalować, reinstalować, instalować, re.... itd w te dutki.

A tak chciałem pogrzać na wersji PL, a tu z rana do roboty, do instalowania wersji UK. Cholera.

Pozdrawiam,
PP