Re: fax

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 11:11:37 MET

On Fri, 19 Nov 1999 22:12:00 +0100 (MET), Janusz Chmielewski wrote:

>Dokladniej to, ze albo cos skopalem przy instalacji, albo czegos nie
>umiem, bo nijak nie potrafie wyedytowac nowego faxu i go wyslac.

FaxWorks Lite (czyli wersja z BonusPaka) nie ma możliwości edycji faksów.
FaxWorks działa jako drukarka i faksy przygotowywujesz w dowolnym programie
(wszystkie typy sesji), z którego wykonujesz wydruk. Możliwość edycji faksów
jest w pełnej wersji FaxWorks.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40