Re: dial-up networking a OS/2

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 23:45:16 MET

ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl (Marcin P. Ciaszczyk) napisał(a) że:
> chyba niezupelnie masz racje - nie wiem, jak on ale ja, jezeli mam do
> wyboru dwie wersje : tekstowa i graficzna najczesciej wybieram
> tekstowa...
> kwestia przyzwyczajenia.

To wszystko jest kwestią gustu. Jednak trzeba się przyzwyczaić że w większości
wersje pm są jednak lepsze. Z drugiej strony prawie nie pisze się już programów
textowych tam gdzie można je zastąpić nie textowymi. Ja też mam przyzwyczajenie że
wybieram programy dosowe od windowsowych, bo tego czegoś to staram się unikać...

XMa

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl