Re: dial-up networking a OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 14:29:52 MET

On Fri, 19 Nov 1999 08:24:34 +0100 (MET), Leszek Kubrak wrote:

>No to być może ja jestem zboczony, ale w tym konkretnym przypadku wersja tekstowa
>odpowiada mi zdecydowanie bardziej.

Co do zaznaczania to sie zgadzam z kolega - tez mi to czasami przeszkadza. Jest tez
kwestioa kopiowania i wklejania - w programach tekstowych jest to czesto gorzej
rozwiazane (np. trudno skopiowac adres IP DNSa, ktory nie miesci sie w okienku).
Jednak wiadomo - text mode zre duzo mniej zasobow.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1