Slownik PL dla OS2 PL

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 13:30:07 MET

Hi,

O ile wiem jest polski słownik do Netscape Communicatora.

Parę lat temu dowiedziałem się od autora edytora EPM p. Larry Margolisa (już nie pracuje w IBM i dlatego rozwój EPM legł... ;-( ), że słownik do IBM Works pasowałby również do EPMa.

Czy nie możnaby przekonać kogoś w IBM Polska aby słownik z NComm/2 przystosować także do IBM Works i EPM?

Przekażcie ten list proszę p. Marcie Bartnickiej (OS/2 mam chwilowo zarchiwizowany, w tym wszystkie adresy) czy Tomaszowi Finke i innym, którzy w IBM Polska mogą dla nas coś wywalczyć (?).

Gra warta świeczki, gdyż słownik już istnieje !!!
EPM i IBM Works plus słownik (edytor i procesor tekstu z naszym słownikiem)... czyż mogłoby być coś piękniejszego? :-)

Pozdrawiam,
Przemek