Re: dial-up networking a OS/2

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 23:34:53 MET

infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak) napisał(a) że:

> Jeżeli to jest wada w przypadku takiego programu, to masz już chyba pierwsze
> objawy zboczenia Windzianego.

Nie chodzi tu o to co myślisz. Przecież napisałem że program jest lepszy od
jakiegokolwiek innego. Sam chyba przyznasz że mimo wszystko używałbyć wersji pm
mając dwie do wyboru ( znajdując się w pm ). A sama wada mi objawia się najbardziej
tym że często zamiast czegoś uczciwie nacisnąć to mi zaznacza... Nic to mi prawie
nie przeszkadza...

XMa!

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl