Re: dial-up networking a OS/2

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 22:28:50 MET

"Jan R. Plucinski" <junidas_at_po.onet.pl> napisał(a) że:
> Co wysyla dialer Windy po klawiszu F7 przy laczeniu z inetem? Pytam, bo
> dialer osowy
> nie chce sie polaczyc z pewnym numerem, a windowy laczy sie.

No oesowy to nie chce bo nie jest on przystosowany na polskie warunki...
Kiedyś udawało mi się łączyć z internetem za jego pomocą jednak te czasy się
skończyły... Naprawdę nie ma sensu się z tym bawić i lepiej od razu ściągnąć sobie
Injoy'a bo to najlepszy dialer osowy o ile nie najlepszy wogole. Jedyną jego wadą
jest to że jest tylko w wersji tekstowej, ale to w niczym nie przeszkadza.

XMa!

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl