Re: dial-up networking a OS/2

Autor: Jan R. Plucinski (junidas_at_po.onet.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 21:25:40 MET

1. Driver comy mam dobre, laczylem sie juz z TPSA i Multinetem, od 2 lat.
2. Uzywam ilink/2 i nie trza mi nic wiecej do szczescia.
3. Kombinacji narobilem moc i skryptow tez. Przy ppterm po polaczeniu sie z numerem
dostawcy
widze zgloszenie linuxa i pytanie o login. Ja mu podaje ten, ktory mi ustalono, a on, ze
nie mam
uprawnien i koniec. We windzie ustalam IP serwera, np. 212.160.220.xxx, potem login
"junid01" i haslo *********. Dialer windy laczy sie, potem pisze, ze loguje sie do sieci
i znika, a internet staje otworem. A OS/2 nie loguje sie przy tychze podanych
parametrach!
4. Ilink/2 laczy sie ladnie za pomoca skryptu z TPSA. \r, username:
ppp, password: ppp. Podobny skrypt u mojego dostawcy nie chodzi.

Z powazaniem
Jan