Zlot

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 10:58:08 MET

To jak, decydujemy sie w koncu na zlot 10 w Krakowie? Co do aspektow
programowych: proponowalbym rozdanie plytek Teamowych (trzeba je wczesniej
oczywiscie nagrac) i wreszcie wybor logo Teamu :) Jak ktos ma jakies swieze
propozycje, prsze nadsylac do mnie - ja tez costam wyskrobalem swiezego. Aha,
trzebaby tez ustalic szczegoly proponowanego przeze mnie i zaaprobowanego przez
Team programu pomocy - czyli pomoc uzytkownikow najblizej mieszkajacych innych,
swiezych uzytkownikow :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl