Re: drukarki atramentowe

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 01:08:21 MET

> jeszcze jedno pytanie: pisales o 600-tkach, czy to znaczy, ze stylus
> color 640 tez bedzie mi ladnie drukowac? tj. beda do niego driverki?
>
> have a nice email
> !<ozzy

w sumie z powodzeniem uzywam epsona740...pieknie
drukuje, jak do tej pory tfu, tfu, nie bruzdzi...a z HP
to faktycznie kiszka bo driwery do HP6MP (laser, nie
mam atramentowki) sa tak zrobione ze trzeba sie mocno
starac zeby postscripta druknely..chyba ze postscript3,
wtedy problem znika...(albo czegos nie wiem :) jedno z dwoch..)

KYNA