Re: EnterCD

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 21:38:26 MET

On Sat, 13 Nov 1999 12:43:14 +0100 (CET), Jan R. Plucinski wrote:

>A moze by tak fix 12US ORAZ Jave 1.1.7 ORAZ Jave 1.1.8 ORAZ ODIN 991102 oraz
mase
>innych aplikacji na OS/2? Lotus Domino Go webserver, DB2, NS 4.61, jednego dysku
>nie starczy. A to wydawanie CD to takie kapanie informacji....

Powiem, jaki byl moj plan dawania programow na EnterCD. Mam tylko 20 MB
dostepnego miejsca. Chcialem, zeby byl on czyms w rodzaju motoru napedowego dla
OeSowcow, a nie CD dla waskiej grupy uzytkownikow. Totez dflatego chcialem, zeby
OeSoweic mogl co miesiac znalezc dawke swiezych programow, a nie w jednym
miesiacu JAve, w drugim fixpack itp. Nie przyznacie, ze wiecej malych programow jest
bardziej cieszacych? Ja nie mowie tutaj o pozytecznosci - jednak jak jakikolwiek
swiezy uzytkownik OeSa bedzie dostawal co miesiac rzeczy, ktorych dzialania moze
nawet nie zauwazyc, to moze szybko zrezygnowac.

I tutaj chcialbym powiedziec, ze jezeli cos nie zmieni zalozen, to NIE BEDE dawal
duzych pakietow na CD - takich, ktore zapelniaja cala obetosc. Chyba, ze w sytuacjach
bardzo waznych - jak np. Fixpack11 PL, ktory jest drugim polskim fixpackiem. Fipack 12
US mi tez jest potrzebny, ale go nie dam... poniewaz jest US ;) Skolei Java chyba by sie
w ogole nie zmiescila.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl