Re: Dzialalnosc teamu, co na priva a co nie bylo- Odp: news'y

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 08:19:55 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Coz, dla mnie oczywiscie nie musza isc na priva wiadomosci o robieniu newsow itp. Ale
> jak ktos zaczyna z kims "dyskutowac" na temat poniekad osobisty (byc moze
> pomylilem sie, co do tonu tej dyskusji - ale nie moja sprawa), to wlasnie uwazam, ze
> powinno isc na priva. Chyba ze zamierzasz Grzegorzu ingerowac w sprawe dlaczego
> ten a ten nie dogadal sie z tym a tym?

tez nie o to mi chodzilo. jesli ktos zaczyna na publice omawiac sprawy
rzeczywiscie prywatne, to takie cos nalezy skrupulatnie wyciac i
prywatny
watek przeniesc sobie na maila. tu sie z toba zgadzam.

co do drugiej kwestii. nie chodzi mi o zadne ingerowanie kto sie z kim
nie dogadal itp, lecz o to ze przy okazji takich dyskusji prowadzonych
publicznie, wczesniej czy pozniej znajduja sie chetni do pomocy
w konkretnych sprawach. co ciekawe sami sie znajduja, i nie trzeba
nikogo namawiac. a tacy ludzie pracuja najlepiej :)