Re: news'y

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 15:50:33 MET

On Wed, 10 Nov 1999 10:07:45 +0100 (CET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Próbowałem to robić z Mariuszem Kiełpińskim jest to według mnie nie do zrobienia z
>tego względu że trzeba mieć kupe czasu.

Dokladnie, zgadza sie. Sam tez keidys probowalem, probowal matlib... Nie ma
problemu z newsami po angielsku. Na zagranicznych siteach teksty maja zazwyczaj
przygotowane juz praktycznie do dodania. U nas trzeba tluimaczyc (oi to nraczej nie na
polskawy :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl