CD z programami w gazetkach

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 08:11:30 MET

> Jest> Jest tez poslki slownik i plug in pack
> - dalem na bodajze grudniowy enter CD
> (Czyli powinien byc w tym miesiacu okolo 15),
> ale glowy nie dam, bo sie gubie w cyklu
> produkcyjnym juz od dluzszego czasu ;)

a mozna by tak prosic o powiadamianie na liscie co zostalo im dane do
nastepnego numeru?
dzis sie dowiedzialem ze w grudniu (albo kiedys tam - z powodu syklu
produkcyjnego) bedzie netszkapa na plytce
a dopiero co wczoraj ja z wielkim mozolem wpasowalem we wlasna plytke
(na sile: zupelnie mi nie pasuje do "spisu tresci")

no, chyba ze bedzie jak z ostatnim fixpakiem 5 na plycie entera:
juz kombinowalem z instalowaniem po przerzuceniu na twardziela i z
fastkickerem z innych zrodel i nadal sie nie fiksuje - cos go
sfiksowalo, czy co ? :-D

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com