Re: Odin i FAQ

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 00:23:08 MET

On Tue, 9 Nov 1999 12:57:29 +0100, Marek Wojciechowski wrote:
:>- w wymaganiach jest min. warp 3 fp 32. Ja mam warp 3 fp 40 i nie dziala.
:>Powoli odnosze wrazenie, ze nie bedzie ( kiedys znalazlem gdzies takie
:>info na jakiejs zagranicznej liscie).
:>
:>Czy ktos, z sukcesem oczywiscie, probowal Odina na warpie 3 ?
:>
:> Marek Wojciechowski
:>

Witam
Za pomocą wersji z lipca udało mi się uruchomić calc.exe. Wyglądało to
śmiesznie, bo brak było ramki i paska tytułowego i nie dało się tego
wyłączyć, tylko killem. Na klawiaturę nie reagował, ale myszą dało się
liczyć. Za pomocą następnych wersji Odina już nie działało. Warp3pl+fp32pl.

Jurek