RE: FixPak a sprawa kraju

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 21:13:40 MET

On Tue, 9 Nov 1999 20:29:01 +0100 (CET), "Przemys aw Pawe
czyk"@polonez.man.lodz.pl wrote:

>Czy latka US na PL usunie nasze "ogonki" i w kt rych miejscach? Oto jest pytanie!

Czy chodzi o teksty czy o fonty? Jeśli o teksty to zniknie większość, a fonty nie -
przecież OS/2 ma zacną obsługę unikodu.

>jesli na PL - czesc systemu stanie sie nagle angielska, jesli na UK nie
>wiem..?

Analogicznie jak z PL na UK. tylko, że osiągniesz teskty polskie. Lecz nie jestem
pewien czy CSF będzie chciał zafiksować UK z Fixem PL. Odwrotny układ testowałem
już kilka lat temu przy fixpacku 16 dla Warp 3.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 3h 04m 42s 335ms (en).