Re: FixPak a sprawa kraju

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 15:36:14 MET

On Tue, 9 Nov 1999 13:52:30 +0100 (CET), "Przemys aw Pawe
czyk"@polonez.man.lodz.pl wrote:

>Hi,
>
>Prosz mi przypomnie jakie skutki mo e mie zak adanie atek systemowych:
>1. US na wersje PL i UK

Na pewno utrata polskich komunikatow.... JA zakladam skolei US na UK i... nic mi sie
poki co zauwazalnego nie porobilo :)

>2. PL na UK

Uuu, ciekawe czy ktos tak eksperymentowal?

>Czy NComm/2 PL jest w wersji 4.61?

Jest> Jest tez poslki slownik i plug in pack - dalem na bodajze grudniowy enter CD
(Czyli powinien byc w tym miesiacu okolo 15), ale glowy nie dam, bo sie gubie w cyklu
produkcyjnym juz od dluzszego czasu ;)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl