IBM Neighborhood Browser Enabler for OS/2 Warp Server

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Tue 09 Nov 1999 - 14:10:12 MET

Czy komuś udało się zainstalować IBM Neighborhood Browser Enabler for OS/2 Warp
Server ?
U mnie po "zainstalowaniu" nie mogę uruchomić serwera bo nie chce się uruchomić
BROWSER. Wywaliłem BROWSER z SRVSERVICES= (w ibmlan.ini) i odpaliłem ręcznie
(net start srv). Wtedy wywalił się ALERTER. Czy ktoś wie o co chodzi ? Muszę
mieć browsera, żeby pozostałe komputery w sieci (same 95 i NT) widziały moją
domenę. Przy wyłączonej usłudze browsera na serwerze, elekcję na master browsera
wygrywa klient na w95 :(( Poza tym gdy browser nie działa to nie mogę się
zalogować z NT na Warp Servera (nie ma kontrolera domeny).

Server jest na Warp Server for e-b.

pOSdrawiam

Dominik Czechowski