Re: Jaka drukarka

Autor: Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk (piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 18:32:30 MET

> Nie znam sie na OS. Obsluguje firme ktora dla swojego klienta wykonuje
> instalacje CO ktora bedzie monitorowana za pomoca programu pracujacego pod
> OS2. I tu pytanie: jaka niedroga i popularna drukarka o jakosci wydruku jak
> atramentowe HP bedzie pracowala pod OS2? Chcialem pierwotnie kupic HP DJ 690
> lub HP DJ 710, lecz postanowilem wczesniej zadzwonic do HP Polska. Facet z
> dzialu technicznego nie bardzo wiedzial, stwierdzil wiec asekuracyjnie, by
> kupic HP LJ 2100. Roznica w cenie jest spora a nie chce klienta naciagac na
> [...]
Sam posiadam w domciu HP 690 i pod OS/2 pracuje wspaniale... z jednym
tylko zastrzezeniem, grafiki fotorealistycznej w tym nie wydrukujesz.
Aktualne sterowniki znajduja sie na ddpacku.

                        Pozdrawiam...

----
Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk
neevor_at_scorpions.art.pl || neevor_at_asua.org.pl || 0601247346
http://www.scorpions.art.pl     irc: Neevor @ #StareGry
Forrest Gump mawial:
Wszystko polewaj sosem Tabasco. Jest tak ostry, ze oszczedzisz na jedzeniu.