Re: Kto chce Ultrasound'a ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 12:38:06 MET

XMa wrote:

> No nie wiem z którym ewentualnie mi by nie działały bo prawie nie używam winzgozy
> ale jeszcze mi żaden direct nie odmówił odegrania czegoś i jest spoko.

bo moje z directx jakos dzialac nie chca. tzn. jak odpale takie
badziewne diablo, to wogole dzwieku nie slysze.

> Chce w końcu ktoś te sterowniki zpod grozy??
> ( spakowane zajmują jakieś 750 kB )

ja chce :) poszlo privem.

> Mógłbyś może zobaczyć, gdzieś poszperać? ewentualnie jakbyś miał czas to podeślę Ci
> kolekcję moich bo sam nie mam czasu ich dokładnie posprawdzać ( 5 różnych wersji ),
> ale tylko jedna się dała zainstalować za pierwszym razem....
>
> Jaką wersję Ty używasz??

ja sciagnalem ostatnia wersje ktora zrobil ten gosciu, i na swojej
stronie
dal klucz publiczny by kazdy mogl sobie zainstalowac. gosciu rzucil
drivery
i przeszedl do grupy pracujacej nad konwerterem programow win95 do os/2.
a czemu rzucil? bo firma przestala karty produkowac.

> Czy twojemu driverowi można przerwać podczas odgrywania czegoś??

tak, mozna przerywac. tylko ze po przerwaniu kolejka probek sie
desynchronizuje
i zaczyna bulgotac.

> np przy odgrywaniu mp3 pm123 może zagrać jakiś dźwięk systemowy tak żeby ten się
> nie zwiesił przy wgrywaniu następnej???

tak mi to dziala. tylko ze w playerach mp3 zadelarowalem ze nic nie ma
przerywac dzwieku, wlasnie z powodu bulgotania po przerwaniu.