Re: Kto chce Ultrasound'a ?

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 22:16:34 MET

"Zbigniew Nowacki" <zbyszek_at_pegaz.bptnet.pl> napisał(a) że:
> Chce sie pozbyc klona GUSa. Pod Winda nie chodzi, ale pod Linuxem, Dosem,
> Os/2 powinien sprawic jeszcze troche radosci....
> Cena - niska.

Sam mam gusa maxa, a także klon czyli primaxa'a ale samego ultrasounda.
sterowniki mam pod winde i mogę Ci podesłać...
u mnie chodzą, chociaż trzeba cudu żeby się zainstalowały za pierwszym razem.
heheheh!

XMa!

PS. jest jakiś nowy driver pod gusa maxa pod os/2?
 taki żeby dało mu się przerywać?
jak zrobić żeby pod os/2 odgrywać na w/w karcie midy (nic nie słychać)?

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl