a ja znowu o SSH

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 08:22:27 MET

No tak. zainstalowalem sobie ssh z pliku
SSHOS203.ZIP .

W zasadzie dziala. laczy mi sie gdzie chce i jak chce. tyle ze
mam drobny problem z terminalem.
Otoz chcialbym robic w rozdzielczosci 80,43 . laczy sie ladnie,
prosi o haslo. po podaniu hasla wraca do 80,25 . grrrr......
co prawda jest sobie opcja -d (disable vt100 emulation),
ale to powoduje niezgodnosci kodow terminala. np. taki
mc z linuxa totalnie kaszani, a co gorsza przestawia mi terminal
na 40,25 , czyli niewele wiecej niz w tekstowce mial ZX Spectrum :)
uech.
zastanawiam sie jak zmusic zdalny TTY linuxa do pracy w rozdzielczosci
wiekszej niz 25 w pionie. przyznaje szczerze, jeszcze nie
doczytalem manuala do konca.