Re: ZLOT - propozycja terminu (sala + plan)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 08:20:42 MET

> po krotkiej rozmowie z niejakim Dominikiem Czechowskim, Kozzym oraz BC
> doszedlem do wniosku, ze warto byloby ustawic termin zlotu.
> Proponuje weekend 10-12 XII (ze wskazaniem na 10 XII w godzinach
> wieczornych). BC juz mysli nad jakims przytulnym miejscem, ale jakby co,
> spotykamy sie w bambusie. Kto byl na poprzednim zlocie, wie o co chodzi:-)
>
> P.S. Komentaze mile widziane

Wlasnie: istnieja dwie mozliwosci: albo spotykamy sie przy piwie z
notebookami i pokazujemy sobie rozne rzeczy i prowadzimy luzna wymiane
pogladow albo robimy 'profesjonalne' spotkanie z jakims planem
Mi osobiscie wydaje sie, ze mozna by to polaczyc:
 np. w piatek wieczorem luzne spotkanie :) w sobote od rana (z
uwzglednieniem zakonczenia piatkowego spotkania ;) ) jakas
powazniejsza nasiadowka a wieczorem zakonczenie :)

Czyli potrebny bedzie
a) lokal z mozliwoscia spozywania (jakas knajpa (BAMBUS ?)) i
postawienia komputerkow
b) sala "konferencyjna"

z b) wiaza sie niestety problemy natury finansowej. Za takie sale
najczesciej trzeba placic (nie przychodzi mi do glowy zaden
'bezplatny' lokal w tym momencie) ale za to tez mozna sprobowac
zaszalec i zaprosic jakies media.
jako, ze zostal miesiac na podjecie decyzji najprawdopodobniej nie
znajdziemy sponsora - wiec trzeba sie bedzie liczyc z pokryciem
kosztow wynajmu.

co wy na to ?