Re: hmm... niedokladnosc, czy ktos nas chce zrobic w konia?

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 01:22:33 MET DST

"Marcin P. Ciaszczyk" napisał(a):
> [...]

Moge to wyslac bez problemu (w dodatku przy pozycji X-Mailer figurowac
juz bedzie to, co powinno :)))) ).

> Wysle go team (personalnie obojetne) - ja na my, ale jeden list z
> podpisami czlonkow (lewhoo -> zrob liste .. ;) )

Moim skromnym zdaniem, wydaje mi sie, ze 15-20 listow od czlonkow Teamu
wywola wieksza reakcje niz jeden wspolny. Moze wyslac jeden sygnowany
przez Team natomiast reszta grupowiczow/teamerow wysle wlasne?

--
zdrowko
rafii