Re: Programy pocztowe do sieci Novell

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 15:29:58 MET DST

> chyba czegos takiego wogole nie ma.
> jesli chodzi o pegasusa dosowego lub winde, pewnie cie przeraza
> ze ten soft strasznie zapycha czas procesora. mozesz sobie poradzic
> odpalajac go za pomoca programu do obnizania priorytetu procesora,
> bo priorytety wbudowane w os2 maja za mala skale. ja takie procesy
> upycham jako maksymalny w klasie IDLE. uzywam programu w ktorym jest
> modulik vdosprio.sys oraz spdos.exe . zapomnialem jak sie nazywa,
> ale bez trudu znajdziesz na ftp sunsite.

Dzieki - ale to wlasciwie nie o to chodzi. Z obnizeniem czasu
procesora sobie radze, poza tym pegasus sam wypuscil wersje z
obnizonym idlem ;) ze wskazaniem, ze to wlasnie dla OS/2. Poza tym
Ustawiam DOS_BACKGROUND_EXECUTION=0 w startd wylaczajac prace w tle. o
nowych listach informuje mnie Novell wysylajac sendy wiec to dziala
jakos tam.

         Po prostu szukam klienta czysto os-owego i nie moge znalesc. Mialem
nadzieje, ze koledzy cos wiedza. :(((

        Chyba trza bedzie napisac....

mpc