Re: Czy OS/2 moe ...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 21:59:18 MET DST

Mariusz Artur Borkowski wrote:

> Nie zawsze. BM to kolejna partycja primary, czasami moze
> nie byc na nia miejsca. Do tego LILO ma mozliwosc zalozenia
> hasla.

jesli instalowalem OS/2 na partycji primary, nie mialem zadnego problemu
z odpaleniem z LILO. jesli jednak OS/2 wisial na extended to LILO
dawalo u mnie ciala. z tego powodu jesli ja bym sie zdecydowal
na tandem OS/2 + Linux z LILO jako bootmanagerem, to OS/2 bym posadzil
na primary na linuxa na primary lub extended jesli primary sie nie da.

ps. z LILO LI jest w bootsektorze a LO jest juz jako kawalek pliku
    na partycji bootowalnej linuxa :)