Re: ZAKUPY - sprawa sie komplikuje

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 15:26:04 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:
> [...]
[...]
> Well nikt inny sie do tego nie kwapil, wiec co bylo robic? Lepszy rydz
> niz nic, czyz nie?

Nie chodzi mi o to że wogóle zrobiono, bo cześć i chwała na wieki za to,
ale że nie wiedząc jak dokładnie przebiega procedura, nikt nie zadał
prostego pytania choćby na listę. W ten sposób można było dowiedzieć się
od paru osób (ode mnie na przykład, jestem zaprawionym w bojach z
urzędem celnym weteranem) jak przebiega odprawa przesyłek, jakie
dokumenty Stardock powinien wystawić coby nie płacić cła za wszystko po
najwyższej możliwej taryfie i parę innych rzeczy które znakomicie
ułatwiłyby i przyspieszyły całą sprawę.
A zrobiono to tak jakby wszyscy wszystko wiedzieli: ludkowie zapiszcie
się, wpłaćcie pieniąchy i czekajcie. Teraz to już jest po wszystkim,
podstawową sprawą teraz jest dowiedzieć się przez kogo przesyłka poszła
i co się z nią obecnie dzieje.
Od tego zależy czy sprawa będzie wymagała jeszcze dużo zachodu i pesos,
czy też niekoniecznie tak aż tak dużo.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski