Fixy MPTS'a i innych sieciowych sprawek..

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 20:48:55 MET DST

Hejka pora zebym ja tez jakie spytanie w koncu zadal :)
 ostatnio zauwazylem ze na Warp 3 i Warp 4 sa problemy w zmienianiu
sterownikow do karty sieciowej (MPTS): jesli mam sterownik juz
zainstlowany a chce zainstalowac jego nowsza wersje to MPTS w ogole nie
kopiuje tej nowszej wresji na dysk (ale ta na dysku nie jest
zablokowana - pod warp 4 da sie nagrac te nowe sterowniki na chama -
pod warp 3 nic to niestety nie daje..).. wiec wykombinowalem ze moze
fixy na mpts cos pomoga? I teraz pytanie: czy fixy na mpts dla warpa 4
i 3 sa rozne cy to jest to samo? czy sa one 'language-sensitive' czy
niezalezne od jezyka i wsio rawno na jakiej wersji jezykowaje to
zainstaluje?
 i jekbsycie podali jeszcze stronke gdzie jest opis takiego fixowania
(przy okazji tcp/ip i peer) to juz bym byl w ogole szczesliwy :)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl