Re: W sprawie ComputerWorlda

Autor: R.S. (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 14:25:03 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Wyskrobalem stronę, do ktorej nie dalem jeszxcze odnoscnika
> ze storny glownej,
> musicie ja zatwierdzic. Moze byscie cos dodali/zmienili?

Wydaje mi sie, ze to Twoja wypowiedz jest nieobiektywna.
Zdanie o zepsutych bankomatach nie dowodzilo, ba - nawet
(moim zdaniem) nie sugerowalo wad tego systemu OS/2. Byl
to jedynie dowod na popularnosc OSa w tym srodowisku, mozna
jedynie dodac, ze za awarie sprzetu nie odpowiada software,
ze przyklady awarii software'u widzimy z uzyciem "innego systemu".
Zas co do "wiernosci" grupy userow - niczego to nie dowodzi.
Dowodzi, ze jest grupa ludzi emocjonalnie zwiazanych z OSem,
ktos moze zlosiwie dodac: "fanatykow".
A CO moim zdaniem dowodzi ?
Dowodzi udzial w rynku (niestety maly), ODSETEK nowo powstajacych
aplikacji na ten system (w odniesieniu do wszystkich pozostalych na PC),
WARTOSC (cena) tychze (na Windowsy jest przede wszystkim duzo CHLAMU).
Dowodza rowniez zastosowania w "powaznych" miejscach - bankomaty,
banki, lodzie podwodne (?), platformy wietnicze...

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:radoslaw.skorupka_at_bresa.com.pl