Sterownik epsona nie działa

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 23:26:23 MET DST

Witam
Ponieważ wydruki na drukarkach igłowych poprzez omni wyglądają fatalnie
chciałem użyć sterownika Epsona z DDPACK-a. Niestety próba druku kończy się
błędem naruszenia dostępu. Po restarcie systemu następuje poprawny druk
tamtego zadania, lecz kolejna próba znów kończy się błędem. Czy ktoś
korzystał z tego sterownika?
Może wymaga on fixpaka (komp, na którym były robione próby to 486 + Warp3pl
bez fixpaków) ? Jeśli tak, to kłopot, gdyż wygląda na to że fix który mam
(32pl) wykorzystuje instrukcje procesora pentium - po jego wgraniu i
restarcie pojawia się błąd wykonania niedozwolonej instrukcji. Fix, który mam
jest dobry, ponieważ na moim pentium śmiga bez problemów.

pozdrawiam
Jurek Michniewski