Re: desktop

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:37:57 MET DST

On Fri, 8 Oct 1999 05:10:00, infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak)
wrote:

> Generalnie polecam to narzędzie do celów archiwizacyjnych. Mnie osobiście
> ROBOSAVE zaoszczędził kilku godzin pracy niezbędnej do odtworzenia desktopu
> po reinstalacji systemu.

        A propos robosave'a - czy jest narzędzie zrzucające i odtwarzające
obiekty selektywnie? Bo robo łapie pliki INI w całości oraz atrybuty
rozszerzone, natomiast nie radzi sobie z sytuacją, w której chcę
odtworzyć desktop nie tracąc zawartości aktualnych INI.

--
Pozdrawiam,
Jan.