Re: Klient OS/2 w sieci Novell 3.12

Autor: R.S. (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Mon 18 Oct 1999 - 11:06:45 MET DST

"Jan Stożek" wrote:
[...]
> Dlatego, że:
> - wszystkie skrypty wprowadzono do obiektów w NDS-ie
> - w NW4+ skrypty są zupełnie inaczej przetwarzane niż w NW3
> - w skrypcie można sprawdzić system operacyjny klienta (co w NW3.x
> było chyba niemożliwe)

Bylo mozliwe i stosowane, nawygodniej to sie zalatwialo poprzez
"third party utilities" ze wzgledu na poajwienie sie kilku nowych
OS-ow (NT, 95, 95OSR2.x 98...)

> A poza tym, jeżeli ktoś się loguje ze środowiska graficznego
> (nwclient dla win albo pmlogin, czy jak to się tam nazywało dla OS/2)
> skrypty i tak nie są wykonywane.

Jak to nie sa ? Nie wiem na ile ogolna jest powyzsza uwaga, ale
moge powiedziec "wlasnie ze sa".

BTW: DOBRZE ze widze login skrypty usera w NDSie, MOZE I DOBRZE ze jest
jeden skrypt dla wszystkich systemow klienta (co lepsze: IF'y czy
kilka kopii skryptow ???), ale na pewno DO D... jest, ze nie ma
mozliwosci dostepu "masowego" do plikow z login skryptami.
To sa texty, wiec warto by pouzywac narzedzi od ich obrobki.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:radoslaw.skorupka_at_bresa.com.pl