Re: proxie

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Sat 16 Oct 1999 - 16:04:06 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Chodzi o taki osobisty cache, ktory przyspiesza przegladanie. Dokladnie nie napisze,
> bo nie uzywalem :) ale jest pare takich programow. Cachujka w specyficzny sposob
> strony, po ktorych sie chodzi no i potem jest... szybciej :)

Rozumiem, ze masz jeden jedyny komputer i potrzebujesz cache'ujacy proxy
na porcie WWW, (bo proxy na FTPie dla pojedynczego usera nia ma sensu.)

U mnie w firmie mam stale polaczenie 2Mb i postawiony cache proxy na
darmowym
Lotus Domino GO 4.6.2.5 webserwerze, ktory to jest nastepca ICS
4.2.1.6(7) .

Chodzi wysmienicie, lecz jest trudnawy do przegryzienia sie za pierwszym
razem.

Moze dla Ciebie lepszy bylby Intenet Gate, ktory tez ma cache proxy.

Nie uzywalem go w tych celach; w innych dziala OK.
Marco Maccaferri wydaje sie byc solidna firma, robil upszednio BBSy pod
OS/2.

--