Re: Dlugie nazwy w sesji DOS (znow o fix pakach)

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Fri 15 Oct 1999 - 08:51:54 MET DST

Niestety, nie jest to rozwiazanie idealne. Ja osobiscie w tego typu
sytuacjach uzywam scriptow, np: do pisania programu uzywam dosowego
MultiEdita, ktory nie obsluguje dlugich nazw. W czasie kompilacji
odpowiedni script kopiuje pliki z partycji fat (konkretnie \TEMP\JAVA)
do odpowiedniego katalogu HPFS.

Z tego, co czytalem problem dotyczyl poczatkowo dyskow CD, ktore tak i
tak sa read-only, wiec rozwiazanie TVFS bedzie dzialac.

=)

Matlib
matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl
DALnet: matlib (http://www.dal.net)