Re: Problem z przerwaniam - pomocy

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 15 Oct 1999 - 00:10:42 MET DST

On Thu, 14 Oct 1999 21:40:00, "Marek Nowak" <manowak_at_friko.onet.pl>
wrote:

> Witam Wszystkich
>
> Zwracam sie o pomoc , nie jestem mocny w systemie OS/2 , mam problem
> w menedzerze urzadzen porty com 1 i com 2 widnieja na tym samym
> przerwaniu jako IRQ 3 z tego powodu mam konflikt urzadzen ktore odwoluja
> sie do
> tych portow jak moge zmienic ten stan rzezczy w menedzerze nie moge zmienic
> tych przerwan.

Jeśli używasz płyty z biosem AWARD to ustaw ręcznie adresy portów com
(na autodetect może nie działać). Jeśli to nie pomoże to spróbuj
wymusić adresy i przerwania portów przez dopisanie odpowiednich
parametrów do config.sys (linia device=c:\os2\com.sys, pełny opis jest
w "help com.sys").

pOSdrawiam

Dominik Czechowski