Re: Odin?

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Tue 12 Oct 1999 - 16:27:59 MET DST

> Nie wysyłaj w ogóle bugów. Po prostu jest ich za dużo, a za mało jest zrobione, aby je
> uwzględniać.
Hmm... szkoda - bo mam malutki problemik ...
w momencie, gdy apps generuje blad, odin zapisuje raport do pliku ...
w momencie, gdy ten blad jest powtarzalny to raport tez sie powtarza
w momencie, gdy to sie dzieje np w petli to hmm.. plik raportow robi
sie bardzo szybko bardzo duzy ... ostatnio szukalem, gdzie mi sie
podzialo 400 mb na dysku...