Re: pooooooooooomocy (bylo: bede uparty...)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 00:31:38 MET DST

On Tue, 5 Oct 1999 22:16:15 +0200 (CEST), Tomasz Zamorano wrote:

>Najprawdopodobniej zakladal Pan fix`a z plyty Entera ,wiec tak naprawde to go
>Pan nie zalozyl. Prosze zrobic to z dyskietek a nie bedzie problemu. Sprawa
>wyglada tak jakby wszystko szlo dobrze tj. system kopiuje pliki do archiwum,
>a nastepnie zamiast wymienic je na nowe jak to sie dzieje normalnie, konczy i
>przypomina o restarcie systemu (prosze zwrocic uwage na zachowanie CD-ROMu,
>fix nie jest przegrywany na dysk).Ja jeszcze mialem dyskietki z fixem wiec
>nie interesowalem sie wiecej jak to zrobic z CD.

Dziwna sprawa... Fakt, ze nie mialem jak instalki tegofixu z CD przetestowac, bo u siebie
ma Warpa UK, ale wiem, ze ten typ instalowania zawsze dzialal u mnie bez problemow,
rozwniez z CD... Gdyby ktos wykryl na czym blad polega i mni eo tym poinformowal, to
moze udalo by mi sie uniknac tego problemu na przyszlosc....

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1
Mine OS/2 system uptime is:
This OS/2 system uptime is 0d 0h 24m 02s 492ms (en).