znow o fix pakach

Autor: pigwa (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Mon 04 Oct 1999 - 18:55:37 MET DST

to znowu ja mam klopot z fixpakiem ;-)
pisalem ze mialem klopoty, wszyscy mi pomagali (dzieki)
zainstalowalem fixa po zastosowaniu sie do wszystkich porad
no i niby poszlo
ino jak instalowalem Netszkape to wola ze mu brakuje fixa 5 lub wyzej
(instalowalem wlasnie 5ke, uparcie ta z Entera9)

no i co?
ktos cos moze zaproponuje?
dla ualtwienia dodam, ze sprawdzilem sobie dokladnie plik cdfs.ifs,
ktory fix 5 powinien podmieniac: jest po zafiksowaniu nietkniety!
(rozmiar, data itp wszystkie atrybytu bez wyjatku bez zmian)

mam jeszcze jedno pytanie (moze oglosze konkurs tyle ich mam ostatnio:)
zalozylem sobie nowe cdfs (ten co czyta M$ dodatki)
OS/2 pieknie poslusznie dlugie nazwy czyta, ale teraz z winos/2 i z
sesji dos w os/2 wogole nie widc zadnego z plikow zapisanych oryginalnie
niezgodnie z 8+3 (czyli te pliki co sa zapisane z uzyciem tych m$jouliet
czy jak im tam)
przedtem to bylo je chociaz widac ze zla nazwa
czy da sie to jakos zkonfigurowac?, co by to poprawic?

please o help:)

pOSdrowionska

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com