Re: Pytanie do programistow (sprawa kart TV)

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sun 03 Oct 1999 - 13:38:25 MET DST

On 2 Oct 1999 13:38:51 +0200, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Jak widziałem binaria to według mnie jest napisany w Delphi.
Nie znam sie na programowaniu wiec czy to C++ czy Delphi nie wiem ale na
news'ach z tvmani.pl ktos pisal ze to w c++.

>Co do przerabiania:
>To zależy... Jeśli jest napisany w MFC to można sobie odpuścić...
>Lecz można go skompilować (nie skonwertować) natywnie używając API Odina

No to fajnie :), przy zalozeniu ze nie jest to w MFC ( a co to jest?)
Czy w poniedzialek moge sie zapytac autora JTV czy jest szansa na
przerobienie go przy Waszej pomocy na wersje OS/2 ?

Pytanie wzielo sie z tego ze do dnia obecniego nie moge odpalic pod os/2
glosu od mojej karty (Fly II), i jakosc obrazu z dostepnych programow jest co
tu ukrywac biedna, w full scr obraz sklada sie z ladnych duzych kwadratow i
plynnosc jest delikatnie mowiac "zachwiana".

A moze te problemy wynikaja z mojej konfiguracji sprzetowo-programowej?
OS/2 4.0 UK + FP 11 + BDD1 + ostatnie sterowniki z wincast'a 1.041w +
sterowniki od grafiki - dla Asusa z NVidii dla G-200 z matrox'a ver. 2.31 +
sterowniki do SB
sprzet to: AMD k6-III_at_400 + Epox 3G-M + Asus 3800 (TNT2) / Matrox G-200 + SB
64 ISA ( chula to bardzo ladnie)

Nie zaleznie od tego gdzie podlacze glosniki (wyjscie karty czy wyjscie SB)
slysze cisze :)

pOSdrowienia
MArek