Re: Czytnik CD.... jaki?

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 02 Oct 1999 - 01:26:33 MET DST

On Thu, 30 Sep 1999 21:20:29, dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) wrote:
> [... dziwne serwisowe pochwały ...]

Pochwały! uziemili mnie z czytnikiem na jakieś 2 tygodnie
potem trzeba się było wykłucić żeby nie dostać BTC, czy
Samsungo złoma, itd. Na szczęście tylko na tym był napis
że os/2...

> co to za firma?

No "Cyber Drive". Na pudełku pisze jeszcze
"multimedia ide/atapi 32x speed cd-rom"

Jeszcze jedno: jest to udma2, a wtedy tylko dyski takie były.

Trzeba jednak uważać na tego rodzaju czytniki ( 24x ) bo była
niegdyś partia uwalonych....
Jednak 32x już taka nie jest. Ponadto pracuje znacznie ciszej
i lepiej.

Ja swojego nie zamienie na innego!

--
WEB Pack - e-mail 10Mb + WWW 10Mb - 40 PLN/miesiac - http://rubikon.pl