Re: Plotka o tym, dlaczego OS/2 upada

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 02 Oct 1999 - 03:45:19 MET DST

On Fri, 1 Oct 1999 20:30:10 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Slyszalem cos niesamowitego, az trudno mi w to bylo uwierzyc.
>Otoz podobno os/2 nie jest promowany lub rozwijany dlatego
>ze w jakims wypadku (tragicznym) zgineli jego tworcy.
>dla mnie to plotka, ale jesli ktos wie cos wiecej chetnie
>poslucham. sprawa jest o tyle dziwna ze jednak powstaly nowe
>wersje os/2, a ponadto ibm nie jest przeciez 3osobowa firma "krzak".
romantycznie by to bylo ale nie logicznie. Prawde mowiac, slyszalem
kiedys ze jakas kobieta rzeczywiscie zmarla i ze mialy byc gdzies w systemie
jakies ukryte ekrany zalobne.. ale to bylo jeszcze za wersji 2.1....
 Jak widac kwestia opieki ibma nad OS/2 jest na tyle zagadkowa, ze dochodzi
do takich histori, moze i sa prawda.. MOZE.. a moze tylko patrzec, jak z
tego ze os nie ma promocji wywnioskowac bedzie mozna ilosc statkow
kosmitow jakie wyladowaly w stanach, albo date konca swiata...
 Tak czy siak, nie mamy wsparcia od firmy.. a to zle.... bo jesli system nie ma
otwartych kodow i nie ma firmy oraz nowej wersji, to koniec.

pg