Re: TPSA sux

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 01 Oct 1999 - 00:12:08 MET DST

Wojciech Gazda napisał(a):
> To dlaczego tego nie dopiszesz tego jako np. "Initialization String #2"
> w dialerze systemowym? Skoro Tepsa Cię o to prosi to zrób tak...

Nie wpisywalem tego, poniewaz nie odnosilo sie to do typu mojego modemu.
W prosbie (zaleceniu) zaznaczone jest, ze tekst ten maja wpisac
posiadacze Zoltixow Phantom (jak mniemam chyba winmodem), czyli nie ja.

> 1. A wpisałeś może skrypt dla Tepsy który jest opublikowany w dołączonym
> inf-ie? Jeśli nie - wpisz to, a nie jakieś badziewie.

Tak. Skrypt byl wpisany...

> 2. Jeśli punkt 1 nie pomoże, to pewnie masz zle skonfigurowany modem.

Problem w tym ze przez pol roku byl dobrze i dzialal bez problemu...

> Zajrzyj na tech/2 - publikowałem tam w miarę dokładny opis
> konfigurowania modemów "pod" Tepsę i nie tylko. Adres:
> http://www.asua.org.pl/kielpa/Wojtek/Dialother.html
> I pamiętaj o dopisaniu ATN0s37=14 do ciągu inicjującego!

Ciag dodalem ale DOIP po nawiazaniu polaczenia nie akceptuje tego ciagu,
nastepuje pisk i zwolnienie lini...
Postaram sie na razie jeszcze powalczyc z InJoyem. Chyba jestem blisko
osiagniecia sukcesu. Ale dzieki za zainteresowanie :)

--
pozdr.
rafal zawislak/rafii