Re: Czytnik CD.... jaki?

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 01 Oct 1999 - 01:27:48 MET DST

dzieki za odpowiedz.
>aha. mitsumi oraz cyberdrive tez sa do kitu.
taaa, cos o tym wiem, kiedys, na mitsumi (rocznik 94) instalowalem
osa nie wiecej jak 25 razy, gdzies przy 19 udalo mi sie dojsc do
trybu graficznego (po pierwszym restarcie) i chyba do konca nie udalo
sie zainstalowac, mimo ze system dzialal potem (cwierc zainstalowany)
 Po zmianie czytnika wszystko bylo dobrze.

pg