Re: CAPI

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 23:15:52 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Skolei, czy to oznacza, ze jak kupie modem bez "driverow" dla OS/2, to nie bede mogl
> korzystac z programow wykorzystujacych CAPI?

Tak jak ja to pamietam

to CAPI jest niezbedne tylko przy wewnetrznych
kartach ISDNowych, a nie przy "modemach" zewnetrzych.

Majac dzialajace CAPI mozna poprzez jeden wewnetrzny adapter
polaczyc sie do dwoch miejsc jednoczesnie i niezaleznie.

Nakladka na interfejsie CAPI jest z kolei CFOS/2, mapujacy ktorys z
kanalow B
na odpowiedni COM, a to dla tych programow, ktore nie znaja CAPI.

Malo ktory wewnetrzny adapter ma CAPI dla OSa.
ELSA, ktora ma, dziala OK pod Connectem, a pod Aurora pokazuje rejestry
:((
CAPI do karty TELES nie udalo mi sie uruchomic.

Majac adapter zewnetrzny (tzw. modem) mozna sie laczyc tylko z jednym
miejscem. Nie wiem czy istnieja interfejsy CAPI dla takiego przypadku.
Czy wogole moga istniec.

Nie bedziesz mogl korzystac z CAPI, ale tez nie bedziesz tego
potrzebowal.

--