Re: Czytnik CD.... jaki?

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 22:06:16 MET DST

On Tue, 28 Sep 1999 18:16:13, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> ja osobiscie mam toshibe, juz ma ze 4ry lata, moze dluzej. tyle
> ze jest to model x4.
>
> aha. mitsumi oraz cyberdrive tez sa do kitu.

A ja mam cyberdrive'a i sobie go chwale...
Prawda że były serie skopane, szczególnie 24x, sam miałem...
Jak go kompletnie strupiłem w ramach gwarancji wyminili na
32x. W tym czasie ( kiedy grzebali w cd w serwisie ) miałem
kilka modeli takich jak hitachi, lg i samsung. Bardzo zachwalane
przez innych... Mnie jednak zawiodły. A cyberdrive32x jest od nich
znacznie lepszy! Ma też to i wady bo może być tylko w poziomie
i w wersji 32 nie ma już przycisku odgrywania... Mimo tego ja
swojego nie zmienię za żaden inny... a dawali za niego w serwisie
btc, hitachi, samsunga, lg lub toshibe....

PS. Jak go kupowałem, a jeszcze nie byłem zbytnio zaoesowany
kierowałem się też tym żeby cd miał sterownik pod Os'a...
Właśnie cyber był taki... na pudełku pisało że pod osą hula...
Instalacja sterownika spod warpa wyglądała tak - 1 zdanie:

"Z listy standardowych sterowników wybrać 'nie znajdujący się na
tej liście Ide cd-rom'." :))))

--
Click PLUS! - e-mail + www + dostep - 80 PLN/miesiac - http://rubikon.pl