Re: ISDN

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 21:03:14 MET DST

On Thu, 30 Sep 1999 20:13:07 +0200 (CEST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Tak wiec kupilem modem ISDN (nie pamietam nazwy :) ale ma drivery (?!) do OeSa...
>capi.dll i takie tam.. Jeszcze nie podlaczylem, bo mi na razie odlaczyli ISDN ;) ale sie
>zastanawiam, o co z tymi driverami chodzi?

Cytuję za helpem programu do konfigurowania mojego Robotics :
"Common ISDN Application Interface (CAPI) is an ISDN application programming interface
standard designed to simplify the development of ISDN applications."

Ale nie sądzę, żebyś w naszej szarej codzienności mykorzystał tego DLL-a.
Ja przynajmniej od 9 miesięcy używam mojego ISDN-a jak zwykłego modemu
(InJoy, PMFax) i jest super.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40