Re: pajaczek pod OS/2

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 09:12:46 MET DST

On Tue, 28 Sep 1999 19:43:27, "Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk"
<piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl> wrote:

> hm, co kto lubi
> w takim razie polecam hpp, ale tam nie ma itd:-))

Przepraszam, ja rozumiem, graficznie, wysiwig itd... ale ... Podziwiam
wacpanow za wytrwalosc. Ja do edycji plikow html uzywam File
Commandera + rexxa
ma (poza kolorowaniem tekstow) chyba wszystko ;)

  Co do Pajaczka, mysle ze najprosciej bedzie przez "znajomego
znajomego" ;) Sprobuje sie czegos dowiedziec
 Mysle, ze niezaleznie od tego, co moze hpp, a co HS posiadanie
jeszcze jednego (dowolnego) programu natywnie os/2 jest dobre.

mpc