Re: ZLOT - czemu nie?!

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 12:45:08 MET DST

> Dla mnie weekend 1-4 i okolice 9go odpadaja... Ale reszta spoko :) Tym razem
> przydaloby sie jednak cos zaplanowac (cos w stylu spotkan SCOUGa itp.) tylko
> jeszczer nie wiem co :)))

Jak najbardziej - niedlugo to juz rocznica I Zjazdu bedzie ...

Tylko druga polowa pazdziernika (i nie ostatni tydzien - jade w
delegacje po moich oddzialach, a panowie jak tylko sie dowiedzieli, ze
bede, zaczeli mrozic rozne napoje nie zawsze bezalkocholowe...)

Co do planow, to mysle, ze jeden z naszych wspoltowarzyszy mial
wlasnie ostatnio urodziny (!!!)
(mysle, ze dlatego niektore ostatnie posty posiadaly komentaze..;) )

           W S Z Y S T K I E G O

"System Operacyjny Windows.
         Windows na serio
             reszta to zart "