pajaczek pod OS/2

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 12:23:15 MET DST

Nie wiem ilu z Was zajmuje sie tworzeniem w html. Ja zajmuje sie tym na
codzien. Jakis czas temu wyslalem post "narzedzia www" z prosba o liste
OS'owych narzedzi dla projektantow. Otrzymalem kilka propozycji plus
posciagalem sporo softu z ftp. Wykonalem testy tego oprogramowania i
niestety zaden nie spelnil moich oczekiwan. W zwiazku z tym mam pewna
propozycje. Jestem licencjonowanym uzytkownikiem Pajaczka pod winde. Mam
zamiar wystapic do producenta o przygotowanie (rekonpilacje) wersji pod
OS/2. Jezeli jestescie zainteresowani to odezwijcie sie moze jezeli bedzie
nas wiecej to cos z tego wyniknie. Jezeli macie jakies sugestie i uwagi -
odezwijcie sie. Moze wystapic oficjalnie jako TEAM OS/2.

pOSdrowienia
Jan Bienkowski