Re: programy na plytach Entera

Autor: pigwa (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 10:30:41 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> [...]
> powinno uruchamiac sie bodajze service.cmd [...]

dokladnie, to sie zgadza

> a dalej wszystko samo powinno isc jak po masle

dopuki idzie to idzie, ale co mam mu odpowiedziec jak spotka zablokowane
pliki?

> - instalator jest PMowy....

no to tez sie zgadza, ale wlasnie dlatego, poniewaz system pracuje, wiec
korzysta z niektorych komponentow i ich pliki sa zablokowane

wiec jak to w koncu dziala?
uda mi sie to zafiksowac bez dyskietek?

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com